Készül a Nemzeti Agrármarketing Program

2016. október 04. 08:23
Formálódik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP), a várhatóan idén napvilágot látó stratégia egyik fő célja, hogy ismertebbé tegye a magyar élelmiszereket.

Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezető igazgatója beszélt a Magyar Hírlapnak adott interjújában elmondta, a NAP az agrárium és az élelmiszeripar termékeinek és szolgáltatásainak közösségi marketingkommunikációs tevékenységeit határozza meg a következő négyéves, 2017 és 2020 közötti ciklusra. A program kidolgozásában a földművelésügyi tárca, az Agrárgazdasági Kutató Intézet, szakmai szervezetek, terméktanácsok is részt vesznek az AMC mellett.

A NAP négy pillérre épül: a kül- és belpiaci lehetőségek feltárására és kihasználására, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói tudatosság növelésére, a magyar élelmiszerek ismertségének javítására, valamint a közösségi marketing lehetőségek kihasználására.

Lipcsey György az interjúban arról is beszélt, hogy évente csaknem huszonöt külföldi és harminc belföldi kiállításon, rendezvényen segítik a kis- és középvállalkozások piacra lépését, exporttevékenységét.

hirek.elelmiszerklub.hu

Kapcsolódó cikkek

Mostantól mobiltelefonnal is bárki lebuktathatja a csaló őstermelőket

2016. október 04. 08:26
Csaknem 190 ezer új, kártya alapú őstermelői igazolványt juttatott el a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az őstermelőknek az elmúlt hetekben. Október 1-től már csak ezek a kártyák érvényesek a július végéig igényelt ideiglenes igazolványok helyett, így a NAK szerint erősödik a tisztességes termelők piaci helyzete, és hatékonyabbá válik a fellépés az illegális árusokkal szemben. Továbbá a vásárlók akár mobiljukkal is ellenőrizhetik a kamara által kifejlesztett okostelefonos alkalmazással, illetve internetes felületen, hogy valós őstermelőtől és általa előállítható terméket vesznek-e.

Cafeteria 2019: milyen juttatást adjak jövőre?

2018. szeptember 06. 08:58
Egyelőre még kevesen tértek napirendre a júliusban elfogadott törvényi változások láttán. Végül is nem törölték el a cafeteria rendszert, csak nincs értelme fenntartani. 2019-ben a SZÉP kártyán kívül jelentéktelen juttatások maradtak, legalábbis olyan, ami minden munkavállalónak adható, nem sok.